Japan's first theatrical release about e-sports was inspired by the real-life experiences of a boy in Tokushima Prefecture. Directed by Furumaya Tomoyuki of The Homeless Student.
Shota's (Okudaira Daiken) interest is piqued by a poster at school recruiting members for an e-sports competition, and he gets in touch with Tatsuro (Suzuka Ouji), a genius gamer who is a year ahead of him at school. Tatsuro ropes in classmates Wataru (Ogura Fumiya) to qualify for the three-player Rocket League, and the boys set their sights on the championship in Tokyo.