Romance marking the first starring role in a feature film for comedian Miyagawa Daisuke, whose has honed his acting chops in The Stand-in Thief and other films. Helmed and scripted by Furumaya Tomoyuki of Bushido Sixteen.
Family restaurant manager Yamakawa Norio (Miyagawa) is still a virgin at age 45. His sheepish disposition earns him jeers from the part-timers at work, and he relieves his stress at home with video games and porn. One day, a woman in a bathrobe suddenly appears in his room. It is Onda Rio (Sakurai Yuki), his favorite porn actress.