A human suspense film directed by Morigaki Yukihiro is an adaptation of best-selling author Yoshida Shuichi's novel of the same title. The film was selected for the competition section of the 58th Karlovy Vary International Film Festival.
Momoko (Eguchi Noriko) has been married to her husband Mamoru (Koizumi Kotaro) for eight years and lives in a detached house in the grounds of his parents' home. She leads a full life, shrugging off the stress from her mother-in-law Teruko (Fubuki Jun) and her husband's indifference, but gradually disturbing events begin to occur around her.