Mystery featuring psychic detectives. Directed by Morigaki Yukihiro, whose film Goodbye, Grandpa! was selected for the Japanese Cinema Splash program in the 30th Tokyo International Film Festival.
Bookstore employee Mikado Kosuke (Shison Jun) has been distressed since childhood by his unusual ability to see ghosts. One day he meets exorcist Hiyakawa Rihito (Okada Masaki) and they start taking on exorcism jobs together. Then, detective Hanzawa Hiroki (Takito Kenichi) asks them to assist in a serial murder investigation.