Feature film depicting a "what if" story from Tsukiuta, a mixed-media project for the idol unit Six Gravity (nicknamed Gravi) and Procellarum (nicknamed Procella).
In the Black Rabbit Kingdom, young king Hajime's (Toriumi Kosuke) retainers are busy preparing for a world conference and ball celebrating his 15th anniversary on the throne. Meanwhile, the White Rabbit Kingdom are heading for a picnic in the Black Rabbit Kingdom at the behest of self-proclaimed Demon King Shun (Kimura Ryohei).