Drama about the emotional recovery of Kobe and its people 30 years after the Great Hanshin-Awaji Earthquake, told through the struggles and growth of a protagonist born immediately after the disaster. Directed by Adachi Mojiri, known for directing the TV series "Manpuku" and "Come Come Everybody".
Akari (Tomita Miu) is a third-generation Korean resident in Japan. She has little awareness of her Korean heritage and no memory of the disaster. She faces a mental breakdown over her struggles related to the earthquake, her family, and nationality, but she gradually moves forward and finds a place where she belongs.