Second film in the new two-part live-action adaptation of Nitta Tatsuo's popular yakuza manga "The Quiet Don," comprehensively produced by Motomiya Yasukaze of the "Japan Unification" series.
Shizuya (Ito Kentaro) becomes a wanted man after putting himself on the line for Ayako (Shintani Yuzumi), and he goes into hiding from both the cops and the Kishu gang. He reveals his whereabouts to no one. Naruto (Fukami Motoki) and others believe in Shizuya and try contacting Ayako to prove his innocence, but Ayako refuses to talk. The Kishu gang, who like the Shinsen gang view Ayako as a person of interest, begin targeting her life.