Tenth observational film from filmmaker Soda Kazuhiro, known for Campaign and Peace.
In 2021, director Soda and producer Kashiwagi Kiyoko left New York after 27 years and moved to the Seto Inland Sea port-town of Ushimado, where they previously shot Oyster Factory and Inland Sea. Their lives as new arrivals are sometimes as calm as the Seto Inland Sea, while at other times buffeted by waves large and small. As cat lovers they get involved in the community issues of feline excrement and the Trap-Neuter-Return program, and as residents in the reality of super-aged society.