Drama set in a shelter for victims of sexual violence and domestic abuse. Feature film directorial debut for Matsubayashi Urara, who has worked as an actress in films such as The Hungry Lion.
Aspiring actress Saito Noel (Yamaguchi Mayu) carries the trauma of sexual violence at the hands of a film director and moves into Blue Imagine, a shelter for victims of assault. She begins to face her emotional wounds for the first time through her interactions with the people she meets there.