A live-action film adaptation of the popular girls' comic by Anzai Karin, directed by Yakumo Saiji, who made Liar x Liar.
Otaku girl Sana (Kumada Rinka) adores the school's most handsome boy, blue-haired Kanato (Miyase Ryubi). She encounters Kanato on campus, but he's on the verge of expulsion for skipping too many classes. He asks her to manage the school's official account. When Sana learns that his expulsion will be rescinded if she enables the account reach 100,000 followers, she sets out on a top-secret mission to avoid being exposed as the actual person running the account.