A theatrical feature film continuing the story of the television drama based on Fuyumi Soryo's romance comic. Three high school students each burdened by difficult pasts are plagued by complicated emotions. In the director's chair is Yakumo Saiji, a veteran of commercials who was in charge of the television drama as well.
Campus star, Rei (Fujigaya Taisuke), who passes his days ephemerally, becomes romantically involved with bashful classmate, Kira (Iitoyo Marie). Little by little his heart grows ever more calm. Amid this situation, Makio (Kubota Masataka), a friend of Rei's deceased younger brother, transfers to their school. Once in awe of Rei's ferocity, Makio attempts to split up Rei and Kira.