One day, high schooler Yu is heading home via his usual route. He opens the door to his apartment and tries to go in, but his mother and sister react oddly. "The front door just opened, right? But nobody's there." Yutaka struggles to figure out what is going on, and then he sees that another version of himself has already returned home. Yu heads for a certain destination while at the mercy of his double. Short film in STUDIO4℃'s Genius Party omnibus that compiles works from seven filmmakers.