Live-action adaptation of the same-named bestselling novel by Go Katsuhiro. TEIICHI -Battle of Supreme High- director Nagai Akira interlaces suspense with subtle psychological insights.
Suzuki Tagosaku (Sato Jiro), an ordinary guy arrested while drunk, claims that he can predict a series of bombing incidents. Where are the bombs planted, and why? The enigmatic Suzuki gradually bares his fangs, and police detective Ruike (Yamada Yuki) confronts him head-on in the confines of the interrogation room.