Kazunari, a struggling actor in Tokyo, returns to his hometown of Saikai City in Nagasaki Prefecture after facing a string of disappointments—his career is faltering, and his engagement, once the hope of his family and friends, has been called off. Accompanied by his close friend Uehara, he is warmly welcomed by his family, who run a small tofu shop, and familiar faces from the past. Still, he cannot shake the discomfort of failure and drifts through familiar streets that now feel distant. Amid this emotional limbo, he meets Miki, a childhood friend's relative, which leads him to the ruins of Saikai Paradise, an abandoned amusement park that once symbolized the dreams of their hometown.