Drama about a man and woman confronting the void left behind by someone irreplaceable. Directed by Tsuruoka Keiko, whose The Town of Whales was screened at the 63rd Berlin International Film Festival and won the Grand Prize and Gemstone Award at the Pia Film Festival Award 2012.
One summer day, Tokiko (Kinoshita Misaki), whose life in Tokyo is going nowhere fast, gets on an overnight bus to the countryside. When she arrives, she meets Yohei (Izumisawa Yuki), a high school student struggling to deal with the sudden death of a young man who was like a big brother to him.