Drama directed by Tsuruoka Keiko, whose student films The Town of Whales and My First Love earned acclaim at overseas film festivals. Based on Yellow Elephant's Nishi Kanako's novel by the same title.
Fifth-grader Satoshi (Yamazaki Hikaru) is distressed by his changing body and feels repulsion toward his skirt-chasing father (Kusanagi Tsuyoshi). Then, Satoshi gradually finds himself drawn to Kozue (Ninon), a mysterious girl who has transferred into his class at school. Kozue confides in Satoshi an unbelievable secret: She came from another planet.