Feature film adaptation of the popular Reze Arc from Fujimoto Tatsuki's comic "Chainsaw Man", which has also been turned into a TV anime series.
Denji (Toya Kikunosuke) became "Chainsaw Man", a boy with a devil's heart, and is now part of Public Safety Devil Hunters Special Division 4's devil hunters. After a date with Makima (Kusunoki Tomori), the woman of his dreams, he happens to meet a girl named Reze (Ueda Reina). The two quickly grow close, but after this encounter, Denji's life begins to change.