Feature film debut for Danzuka Yuiga, who earned acclaim for his short film Far, Far Away. The sensitive portrayal encompasses both universal scenes of a family and the impact of urban development.
Ren (Kurosaki Kodai) works in Shibuya delivering exotic flowers and meets his father Hajime (Endo Kenichi) for the first time in years while on the job. His older sister Emi (Kiryu Mai) seems indifferent as she proceeds with her wedding preparations. Ren has been in agony and tries reconnecting his family, who have drifted apart since the death of his mother Yumiko (Igawa Haruka).