Coming-of-age comedy helmed by Kobayashi Keiichi, who has been creating light-hearted teen films since his first feature Momoiro Sora wo in 2012.
Yui (Fujiyoshi Karin), a literature enthusiast, enrolls in a prestigious school rumored to be attended by her idol, young author Midorimachi Konoha. However, she loses her bearings after failing the literary club's entrance exam. The condition for joining is to infiltrate the newspaper club, which has published an interview with Konoha, and uncover the mystery of their true identity. But Yui sees firsthand the massive corruption hidden within the school.