Director's cut that revamps for film the 17 episodes of a YouTube drama series with {In This Corner of the World} TV drama heroine Matsumoto Honoka as the protagonist.
Rara (Matsumoto) makes her living as a YouTuber while cursing her life in a backwater town that lacks Wi-Fi hot spots, escalators and name-brand shops. Then, her twin sister Riri (Matsumoto), who is an actress in Tokyo, shows up.