Drama that adapts for film Kikuchi Mariko's manga-style essay based on her real-life experiences. Directed and scripted by Katagiri Kenji, whose debut film Room Laundering was screened at the 22nd Fantasia International Film Festival.
Tadokoro Saki (Matsumoto Honoka) has an alcoholic father (Shibukawa Kiyohiko) and a mother who belongs to a cult (Tomisaka Rie). She deals with her mother's isolation and her drunken father's erratic behavior, but one day her mother, who has looked after her father without a word of complaint, kills herself.