Film adaptation of the second-prize winner in the talent discovery project TSUTAYA CREATORS' PROGRAM FILM 2015. Fantasy inspired by a quirky job that involves living in stigmatized properties to wipe the slate clean of unsavory incidents.
Thanks to her uncle Ikazuchi Goro (Odagiri Joe), orphaned and isolated Yakumo Miko (Ikeda Elaiza) gets a 'room laundering' job cleansing stigmatized properties. At the properties, she keeps encountering ghosts that harbor regrets and starts giving them advice about their problems.