Coming-of-age drama that marks the directorial debut for actress Ikeda Elaiza. Depicts the preciousness of everyday life and the importance of relationships through the lives of young people in Tagawa City, Fukuoka Prefecture. Selected for the 21st Jeonju International Film Festival and the 23rd Shanghai International Film Festival.
Sho (Kura Yuki) and Taiga (Ishiuchi Roi) have played the Japanese drums at festivals since they were kids. Taiga is in his last summer of high school and announces that he is quitting the drums to study for college entrance exams, leaving Sho stunned. He doesn't know where he's going in life. Then, a girl named Miyako (Saito Nari) shows up with a guitar.