Director Yoshida Kota, known for the film "Snow Drop, brings to life the vivid world of Yuzuki Asako's original novel, which vividly depicts relationships between women.
During the entrance ceremony for a private girls' high school, Kiyoko (Toma Ami) and Natsuko (Hirasawa Kokoro), who have advanced from middle school, are approached by Akari (Nakajima Sena), who has enrolled as an external student. Kiyoko becomes interested in Akari, who has lived abroad, and they eventually become close enough to spend time together. Just when she thought they had become close, Kiyoko finds Akari's diary.