A love story based on the Japanese band Spitz's classic song "Kaede." Directed by Yukisada Isao, who has helmed a wide variety of romantic films.
Kei (Fukushi Sota) and Ako (Fukuhara Haruka) lived happily surrounded by books and telescopes related to their shared hobby of astronomy. However, Megumi had passes away in an accident. His twin brother, Ryo, lives by pretending to be his younger brother. Only Kajino (Miyazawa Hio), Ryo's childhood friend, knew the truth and watched over him, but his junior classmate Hiyori (Ishii Anna), who had a crush on him, and Yusuke (Miyachika Kaito), the manager of Ako's favorite shop, began to sense something is off.