In a city on the surface of the moon, people who have gotten hold of a map showing the location of a legendary treasure go on an adventure. Nakazawa Kazuto did the animation section of Kill Bill. Jiko (voice: Furuta Arata) is one of four desperados who have made a name for themselves in a lunar city. One day, they get a worn map showing the location of a legendary treasure. They head for the destination, but many trials await them along the way. Short film in animation studio STUDIO4℃'s omnibus Genius Party Beyond.