A boy plays innocently next to his mother, who is being hospitalized. Suddenly, a terrifying demon appears and takes the boy away from his mother. He comes to in a mysterious, unfamiliar world. A dog called Wanwa leads the boy deeper and deeper into a candy shop. There, yet another demon appears! The boy feels gratitude towards his mother… Leap into a little boy's dream adventure! Short film in the omnibus Genius Party Beyond from STUDIO4℃.