It's early summer at a high school in Fussa City in Tokyo. High school junior Sho invites sophomore Hatsuki to cut class and go somewhere together. They were friends as kids but have both changed over the years and don't talk much anymore. They buy fireworks and head for Enoshima Island. It's a little one-day adventure. Short film in the omnibus Genius Party, which compiles works by seven filmmakers from Tekkonkinkreet animation studio STUDIO4℃.