This human drama depicts a invigorating journey taken by an autistic young man and a student nurse. The script writer Yamashita Kuniaki, whose own son is autistic, was in charge of planning, the original story, and script. It realistically portrays the various aspects of autism, such as the sufferer's actual symptoms, the way people react to people with autism, and the emotions of the family. Student nurse Asumi (Otsuka Chihiro) finds herself unexpectedly going for a drive with a young man she has just met called Junichi (Ito Yuki). Gradually, Asumi becomes aware that there is something odd about the way he speaks and acts. Junichi is autistic.