After many years spent on suspense dramas for television, Shimomura Masaru directs his first feature film, which touchingly portrays the encounter and subsequent farewell between a Seeing Eye dog and a puppy walker, a novice trainer, and a blind rock singer. The film features several real Seeing Eye dogs from training centers across the country. After the death of a friend, Go (Asari Yosuke) enrolls in a school for Seeing Eye dog trainers and after two years there he begins actually training dogs. However, Chie, the dog he is in charge of, just can't forget her previous owner.