A film set at the Tochka war ruins which still remain in Nemuro City, Hokkaido. This work with minimal features, shot almost entirely at one location with two main characters and no music, tells a story about the location and people's memories behind it. It is directed by Matsumura Hiroyuki, a young director from Hokkaido. A man (Sugata Shun) is standing in the wilderness of Tochka which was constructed during the war but abandoned without being used. A woman (Fujita Yoko) is watching him. The woman goes after the man who left after leaving a mysterious word. The man then starts talking about a short memory about Tochka.