A human drama documentary depicting the unique personality and life of Tagawa Ritsu, a man of many faces ranging from editor of a music magazine to director, critic, stage director, theatrical troupe cook and school teacher. He even started singing professionally well after his 70th birthday. Documentary filmmaker Ise Shinichi captures the live performance activities of the singer Tagawa as he openly reflects on his extremely eventful life and shares many words of wisdom in a laid-back Osaka dialect that soothes the hearts of the viewers.