A human drama film with a rich cast of actors and comedians of various generations. A radio personality, Mai (Tokiwa Takako), receives a letter from her father who passed away while still in discord with her. She has the letter stowed away in a drawer as she could not come to open it. One day, however, a letter from high school student Naoki (Hayashi Kento), from Hokkaido, triggers Mao to start a radio program to share the inner thoughts of the listeners. The various thoughts and emotions shared on the radio bring miracles to people.