Film adaptation of Naoki Prize-winning author Inoue Areno's suspenseful novel directed by Village of Dreams director, Higashi Yoichi.
Sayoko (Tokiwa Takako) has moved out to the suburbs with her husband and daughter. She gets her hair cut at a new beauty salon, but because she replies to a courtesy email from her hairstylist, Kaito (Ikematsu Sosuke), Sayoko's life completely changes. Frequently stopping by the salon, she finally tracks down Kaito's apartment, then pushes the doorbell. Before long, her family and Kaito's girlfriend become involved leading to an unexpected conclusion for the two.