A deep drama depicting the fears of a modern day society, it portrays the distress of the family of a juvenile criminal and the conflicts of the detective ordered to protect them. A film by Kimizuka Ryoichi, the writer and director of "Bayside Shakedown" series. The Funamura family is the target of mass media attention after their first son commits act of murder. Furthermore, every move of detective Katsuura (Sato Koichi) takes in protecting the bewildered daughter of the family, Saori (Shida Mirai) is being fully exposed over the internet. In a deadly game of hide and seek Katsuura and Saori are eventually freed from the malicious attempts of internet addicts.