Flower and Snake (Hana to hebi) actress Sugimoto Aya stars as a vampire in this erotic thriller. Detective Hoshino (Tsuda Kanji) finds himself in the mansion of Miyako (Sugimoto Aya) during a homicide case investigation. Hoshino witnesses Ukyo (Kaname Jun) biting into a girls neck after being shown to his hide-out by Miyako. Hoshino, baptized in blood by Miyako finds himself in conflict over her with Ukyo, who turns out to be the immortalized Okita Soji. The flames now rise as a fierce battle unfolds.