Film adaptation of rock band Acid Black Cherry's conceptual album titled "L" from Kikaida The Ultimate Human Reboot director Shimoyama Ten. Hirose Alice from Silver Spoon single-handedly plays the protagonist from age 15 to old age.
L (Hirose) stopped enjoying life as a little girl. She flees abuse at the hands of her adoptive parents and heads for the big city. There, L's life is wrecked by a string of bad relationships and she takes the fall for a friend who commits murder and ends up in jail.