A film adaptation of the same name nonfiction novel by Kageno Tominao, who now works in various areas as the "Kabukicho negotiator," about his experiences in prison. The film comically depicts incidents in the secluded world of prison that happen to a man who is thrown behind bars for leading a rip-off business. Kitaoka (Kanzaki Shu) is arrested for making loads of dirty money from running a rip-off bar and is sent to prison for repeated offenders in Niigata despite it being his first conviction. He works hard to become an exemplary prisoner so to get back out into the world as soon as possible.