A yakuza's sorrow is the subject of this hard-boiled film. Intermixing the story's timeline, the film depicts the fate of a man who finds himself chased by both the police and other gangsters. At the helm is Yamashita Masa who makes his commercial fi...
The fourth film from director Matsumoto Hitoshi. This distinctive comedy offers an amusing and surreal depiction of the bizarre experiences of a man who joins an illicit club. Screened at the Toronto International Film Festival 2013. Katayama (Omori...