A yakuza's sorrow is the subject of this hard-boiled film. Intermixing the story's timeline, the film depicts the fate of a man who finds himself chased by both the police and other gangsters. At the helm is Yamashita Masa who makes his commercial film debut with this film.
Narumi (Inoue Kotaro) has decided to retire from the underworld society with which he has been involved for 20 years. He also informs his colleague (Kasai Yusuke) and attends his final smuggled handgun deal. Suddenly, shows up and the client is shot to death accidentally. That client was an undercover police investigator, so Narumi is now facing a predicament.