Coming-of-age drama that marks the first film directed in four years by popular screenwriter Kudo Kankuro. CG and action are used to humorously depict a passion-besieged junior high school boy whose absurd adolescent delusions grow increasingly intense.
Katsuya (Hiraoka Takuma), who lives in a public housing complex, fantasizes constantly about sex. He engages in daily stretching exercises with a certain erotic goal in mind. One day, single father Shimoi (Kusanagi Tsuyoshi) moves into an apartment upstairs. Katsuya learns about murders happening in the neighborhood, and begins to suspect Shimoi.