An adolescent comedy directed by popular screenwriter Kudo Kankuro. A high schooler suddenly killed in an accident contends for reincarnation to the world of the living at a rockn-roll contest in Hell. The film was officially invited to the 40th Hong Kong International Film Festival.
After a bus accident while on a school field trip, Daisuke (Kamiki Ryunosuke) realizes he has fallen to Hell. Dying without having revealed his feelings for a classmate nor even kissed someone, Daisuke is in shock. That is when red horned-demon, Killer K (Nagase Tomoya), the Hell Agricultural High School Rock Music Club advisor and frontman for the rock band Hellz, shows up.