The fourth film from director Matsumoto Hitoshi. This distinctive comedy offers an amusing and surreal depiction of the bizarre experiences of a man who joins an illicit club. Screened at the Toronto International Film Festival 2013.
Katayama (Omori Nao) is a salesman with a wife and child who keeps his masochist tendencies secret. After joining S&M club Bondage with the condition that he will be unable to end his membership for the first year, a diverse array of dominatrixes begin to appear before him in various places. However, their methods of torture gradually grow in severity, which leads Katayama to attempt to withdraw from the club, but...