The first documentary film featuring the musician Otomo Yoshihide, focusing on his activities between the 1990s and 2007. The film is based on 500 hours of recorded footage and interviews with a total of 100 people including Otomo himself and the musicians, critics and artists related to him. The massive archive has been edited into 99 minutes by the director Iwai Chikara with a keen perspective, giving the sensation to the viewers of walking on a strange time tightrope.