Winner of the 2006 Sundance/NHK International Filmmakers Award, this film is a Sci-fi drama directed by up and coming Nakajima Kanji, and executive produced by Wim Wenders, which also caused a buzz. Killed in the line of duty, astronaut Takahara (Oikawa Mitsuhiro) suffers severe memory loss when he is resurrected as a clone. Confused and agitated by the memories of his younger twin brother who died trying to save him from drowning, Takahara mistakenly believes his own corpse to be that of his brother. With this burden on his shoulders, the clone begins its journey back to his mother, back to his home.