A suspense action film directed by Hayashi Kaizo of Maiku Hama Private Eye (Shiritsu Tantei Hama Maiku). It is the theatrical version of the internet film series, Detective Office 5 (Tantei Jimusho 5). Onoe Kikunosuke, the shining young talent of upcoming kabuki actors, plays both the female and good looking roles. He even does the hardcore action scenes himself and showcases his cool sword draws. One day a new request from Shanghai reaches Detective 507 (Onoe Kikunosuke), a genius code breaker, who has just solved a tricky case. He flies to Shanghai and encounters a code arrangement he has never seen before tattooed on the back of a diva.