This is the theatrical debut work of Director Tabuchi Hisao, who has been winning a number of awards including the 8th Gun Action Movie Competition. A widely popular group, AKB48, and young idol girls, who work as pin-up models, all dress as high school girls and demonstrate devastating, bloody gun fights. A rich all-girls prep school has a feisty school spirit in contrast to the drawing looks of the students. The bible silent reading group students take guns in their hands to fight the immense pressure of the dominant student council...