The first film starring Suzanne, a widely popular TV personality. The work is based on the original story of a popular comic series by Sakuragi Yukiya where a dog loving pet shop clerk creates a ruckus wherever she goes. The music is by EDISON, the producer of the smash hit song, "Sen no Kaze ni Natte." Miyauchi Suguri (Suzanne), who moved from Kumamoto to Tokyo with her dog, starts working at a pet shop due to a strange turn of events. The "dog maniac" Suguri who even grabs dog poop without hesitation creates great commotion together with her carefree colleagues and customers each with a past.