A short omnibus film depicting the relationship between two heroines; it vividly portrays a confrontation between a woman who lives in ugliness with a woman who wants to die beautifully. The director, Arima Ken whose other works include Nipples and Costume Players (Kosupure no hito) returns to the directors chair after two years. The film tells the story of a self-styled singer (MIKA) in a crimson dress who gets into a taxi having killed the wife and children of her lover and having resolved to kill herself. However, because of the lack of delicacy of the taxi driver (Nakahara Shoko), she is unable to arrive at the place she imagined where she would take her life.