Teenage fantasy featuring the hip hop idol unit Lyrical School. Girls who dream of becoming rap stars grow up after meeting a mysterious alien. Director Demo Tanaka makes his commercial film debut.
Six friends including record store employee ayaka (ayaka) form a rap group called Lyrical School. They keep plugging away while struggling to bridge the gap between their dreams and reality. One day, they are shocked when a doll in the corner of the warehouse begins to talk.